Cum'è una impresa integrata di fabricazione è cummerciu prominente specializata in tecnulugia di motori, a nostra cumpagnia hè pronta à fà una forte presenza in duie di e più influenti esposizioni industriali di a Cina à a fine di u 2025, sottolineendu u nostru impegnu per u prugressu tecnologicu è l'impegnu di u mercatu glubale. A nostra squadra di esperti presenterà suluzioni di motori d'avanguardia adattate per settori specializati, solidificendu ulteriormente a nostra reputazione cum'è un partenariu di fiducia per i motori d'alte prestazioni.
Prima di tuttu, ci hè a 13a edizione di a Fiera di l'Attrezzatura Tecnulugica à Duplice Usu Militare Civile di a Cina (Shenzhen) 2025, prevista da u 24 à u 26 di nuvembre. Situata à u stand D616, a nostra cumpagnia presenterà tecnulugie motoristiche cuncepite per risponde à e rigorose esigenze di l'applicazioni militari è civili. Questa vetrina metterà in risaltu a nostra capacità di fà da ponte trà i settori di a difesa è quelli cummerciali per mezu di l'eccellenza ingegneristica.
Dopu à l'esposizione di Shenzhen, a nostra squadra si dirigerà à l'Esposizione Internaziunale di l'Ecunumia à Bassa Quota di Guangzhou 2025, chì si terrà da u 12 à u 14 di dicembre. U numeru di stand di a nostra cumpagnia hè B52-4. Un centru chjave per l'innuvazione ecunomica mundiale à bassa quota, sta esposizione vedrà a nostra cumpagnia espone suluzioni di motori persunalizate per veiculi aerei senza pilotu, sistemi eVTOL è altre piattaforme à bassa quota. Queste offerte riflettenu a nostra risposta proattiva à e tendenze emergenti di l'industria, sfruttendu e nostre capacità di fabricazione integrate per furnisce prudutti chì migliuranu l'efficienza è l'affidabilità in ambienti operativi dinamici.
«Queste esposizioni servenu cum'è piattaforme critiche per cunnette si cù i partenarii mundiali è dimustrà u nostru impegnu per l'innuvazione», hà nutatu un rappresentante di Our Company. «Aspittemu cun impazienza di mustrà cumu e nostre tecnulugie motorie ponu guidà u prugressu in l'integrazione militare-civile è i settori ecunomichi di bassa quota, mentre chì creanu nuove cullaburazioni cù i capi di l'industria in u mondu sanu».
Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2025